سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیزر موی زائد آقایان

با کمال تعجب ، برخی از حداقل مناطق ناراحت کننده برای لیزر موهای زائد برای خانم ها ، سینه ها هستند. علاوه بر این ، لیزر موهای زائد در مناطق پستان می تواند به سرعت انجام شود ، در بیشتر موارد فقط چند دقیقه طول می کشد. مشتری از پوستی صاف و شفاف باقیمانده است ، و با افتخار می تواند هرگونه لباس کم و لباس شنا را با اطمینان کامل بپوشد.

لیزر موهای زائد

از بین بردن موها در این نواحی اغلب به صورت دائمی انجام می شود ، در صورت عدم رشد مجدد پس از درمان. اگر رشد مجدد وجود داشته باشد ، آنقدر سبک است که به سختی قابل درک است. با پیشرفت فناوری لیزر ، سطح راحتی برای مشتری بهبود یافته و درمان نتایج به دست آمده بیشتر و دائمی می شود. در نتیجه ، از بین بردن موهای زائد لیزر برای خلاص شدن از شر موهای ناخواسته برای زنان و مردان به طور فزاینده ای رواج پیدا می کند.

لیزر موهای سینه

 راه حلهای مختلفی برای موهای زائد مانند اصلاح ، اپیلاسیون ، لک زدن ، دفع و لیزر وجود دارد. از بین بردن موهای دائمی پزشکی با هیچ یک از این روش ها امکان پذیر نیست. اگرچه ، لیزر موهای زائد می تواند رشد مو را به میزان چشمگیری کاهش دهد تا جایی که فرد می تواند از نگرانی متوقف شود. بنابراین ، متخصصین پوست ، آن را راه حل طولانی مدت برای رشد بیش از حد مو روی سینه ها می دانند.

لیزر با تمرکز سلول های رنگی موجود در فولیکول مو و از بین بردن آن از ریشه ، موها را منحصراً تشخیص می دهد. تنها در چند جلسه لیزر موهای زائد ، می توان کاهش چشمگیر رشد مو را تجربه کرد. به همان اندازه که در هر قسمت دیگر بدن موثر است عمل می کند و حتی می تواند کوچکترین رشد مو را از بین ببرد.

لیزر موهای گوش

 ایده آل ترین گزینه برای شما برای از بین بردن موهای پستان ، تحت درمان با لیزر موهای زائد است. درمان با لیزر برای رفع موهای زائد راهی مطمئن و مطمئن برای از بین بردن کلیه موهای سینه بدون ایجاد عوارض جانبی و آسیب دیدگی است. لیزر به پوست ظریف شما آسیب نمی رساند یا به آن آسیب نمی رساند و هیچ علامتی باقی نمی گذارد. اگر به طور مکرر انجام شود ، درمان با لیزر موهای زائد یک راه حل دائمی ارائه می دهد و تمام موهای سینه شما را به خوبی از بین می برد.

اگر سینه های موی سر دارید از آن ناامید نشوید زیرا این یک ویژگی مشترک در بسیاری از خانم ها است. اما این بدان معنی نیست که شما باید با آن زندگی کنید. روش درمانی موهای زائد لیزر خود را امروز شروع کنید و با پوست صاف بدون مو و ابریشمی زندگی کنید ، که همیشه می خواهید

لیزر موهای واژن

 لیزر موهای زائد از نور پالس برای جستجوی رنگدانه مو و غیرفعال کردن فولیکول های مو استفاده می کند. درمان های متعدد مورد نیاز است زیرا موها هنگام مرحله رشد باید "از بین بروند". به طور کلی ، لیزر موهای زائد بر روی موهای تیره و رنگ های روشن تر پوست بهتر عمل می کند زیرا نور پیگمان های تیره تری به دنبال دارد ، به این معنی که می تواند به رنگدانه های پوستی تیره نیز آسیب برساند. با این وجود پیشرفت هایی در فناوری لیزر انجام می شود و بیشتر افرادی که موهای روشن تری دارند یا پوست های تیره تری دارند ، با پیشرفت فن آوری می توانند با خیال راحت و به طور مؤثر درمان را دریافت کنند.

منبع : کلینیک زیبایی روژا